ویژگی های ساعت مچی مردانه اورجینال

۴ بازديد

یک ساعت کلاسیک و مینیمالیستی انتخاب کنید


از آنجایی که سال ها از هر ساعت استفاده می کنید، باید در انتخاب خود دقت کنید. باید ساعتی را انتخاب کنید که مناسب باشد و برای موقعیت های مختلف قابل استفاده باشد. مثلا می توانید برای مهمانی های شبانه یک ساعت اسپرت بخرید یا برای مجالس نیمه رسمی یک ساعت بسیار شیک و شیک؟ نه. اما چه زمانی برای شما مناسب است؟ یک ساعت کلاسیک با طراحی مینیمالیستی یا ساده که می تواند با اکثر سبک های شما از مهمانی گرفته تا محیط های کاری و ... همخوانی داشته باشد و بهترین انتخاب برای شماست. در ادامه با راهنمای خرید ساعت مچی مردانه همراه ما باشید.

در انتخاب سایز ساعت خود دقت کنید


وقتی صحبت از تماشای انبوه می شود، باید یک چیز را به خاطر بسپارید: تناسب. تناسب کلید موفقیت شما در انتخاب ساعت است. این بدان معناست که اگر ساعت برای دست شما خیلی کوچک یا بزرگ باشد، روی دستانتان عجیب و ناهموار به نظر می رسد. پس اگر مچ بزرگی دارید باید ساعتی با صورت بزرگ انتخاب کنید و بالعکس. به طور کلی صفحه ساعت شما باید بین 34 تا 50 میلی متر باشد. حتی اگر مچ بزرگی دارید، ساعتی را که خیلی بزرگ است انتخاب نکنید.

کوارتز یا مکانیکی؟


ساعت های مکانیکی به طور کلی به دو دسته کوارتز (تخلیه باتری) و مکانیکی تقسیم می شوند. ساعت های کوارتز دقیق تر، مقرون به صرفه تر، بادوام تر و هزینه نگهداری کمتری دارند. از طرفی ساعت های مکانیکی نیاز به تنظیم دستی دارند، حرکات عقربه ها صاف و پایدار بوده و جذابیت بیشتری دارند. آنچه در انتخاب ساعت برای شما مهم است کاملاً به شما بستگی دارد. از این رو، می توانید با توجه به سلیقه و جیب خود یکی را انتخاب کنید.

بند چرمی یا فلزی؟


اگر دستبند استیل انتخاب می کنید، بدانید که رنگ باید با رنگ سایر فلزات به کار رفته در استایل شما همخوانی داشته باشد، از دستبند و گردنبند گرفته تا کمربند، کراوات و .... به عنوان مثال، اگر ساعت نقره ای می پوشید، نباید از رنگ طلایی برای لوازم جانبی دیگر استفاده کنید.
این قانون در مورد کمربندهای چرمی نیز صدق می کند. یعنی اگر بند ساعت چرمی شما قهوه ای است، کیف، کمربند یا کفش چرمی شما نیز باید آن رنگ باشد، در غیر این صورت طعم خوبی خواهد داشت. البته انتخاب فقط چنین رنگی الزامی نیست، کافی است که خانواده یک رنگ مشترک داشته باشد. کمربندهای چرمی مشکی رسمی تر از کمربندهای چرمی قهوه ای هستند. برای افرادی که کفش هایی با رنگ های مختلف دارند، ساعت با بند های قابل تعویض گزینه بهتری خواهد بود.
ساعت‌های با بند استیل نسبت به ساعت‌های دارای بند چرمی راحت‌تر با لباس‌ها ست می‌شوند. مردی که همیشه شیک و شیک است باید ساعتی با بند چرمی انتخاب کند. ساعت های با بند چرمی نیز در ایجاد استایل نیمه رسمی موثر هستند.به طور کلی ساعت های بند استیل برای استفاده روزمره نیز مناسب بوده و جزئیات بیشتری دارند.

اعداد خطی و اعداد رومی معمولا در ساعت های رسمی و اعداد حسابی در ساعت های ورزشی یافت می شوند.
صفحه ساعت بسیار ساده و زیبا بسیار پایدار به نظر می رسد. ساعت هایی با عملکردهای دیگر (مثل تایمر، سرعت سنج و قطب نما) عملکردهای متفاوتی دارند و غیرقابل قبول تلقی می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.