بهترین مارک ساعت مچی زنانه

۷ بازديد
یکی از اکسسوری هایی که می تواند جذابیت استایل شما را دو چندان کند ساعت مچی است. یک ساعت خوب اگر با لباس شما همخوانی داشته باشد می تواند جذابیت خاصی به استایل شما ببخشد. فرقی نمی کند که لباس راحتی بپوشید یا فانتزی یا حتی اداری. شما می توانید یک ساعت خوب برای هر سبکی پیدا کنید. اگر به دنبال بهترین برند ساعت های زنانه هستید، مطمئنا این اکسسوری کاربردی نقش مهمی در استایل روزمره شما خواهد داشت.
وقتی صحبت از اکسسوری های زنانه می شود، بد نیست بدانید که ساعت مچی می تواند یک جواهر باشد. می توانید ساعت خود را با لباس های خود و حتی با لوازم جانبی دیگر هماهنگ کنید. خرید این اکسسوری کار سختی نیست اما برای خرید با اطمینان بیشتر باید نکات مهمی را بدانید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم خرید ساعت مچی زنانه را در این مقاله مینی جوپ توضیح دهیم. همچنین تعدادی از بهترین محصولات موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.
11 برند محبوب دستبند زنانه را در بازار ایران معرفی می کند
مدل محبوب
ساعت مچی زنانه مدل 1311 کد 02
ساعت مچی زنانه مدل 1311 کد 02
جنس بند: فلز
رنگ بند: نقره ای
رنگ صفحه : نقره ای
قیمت را در دیجی کالا بررسی کنید
اولین ساعت های زنانه ای که به شما معرفی می کنیم محصولاتی با برند Eskemi هستند. این اکسسوری زیبا همراه با بند فلزی است که می تواند با هر لباسی ست شود. همچنین نگین های ریز و بند فلزی دور سطح گرد این ساعت برای مهمانی ها، مجالس رسمی و رسمی مناسب است. این ساعت اندازه و دستبند مناسبی دارد.
قدرت
طراحی خوب
اندازه گیری های مناسب
قابلمه
قیمت مناسب
شخصیت خوب
ساعت مچی زنانه Valar مدل F1192
ساعت مچی زنانه Valar مدل F1192
جنس بند: فلز
رنگ باند: نقره ای
رنگ تابلو: نقره ای
قیمت ها را در دیجی کالا بررسی کنید
ساعت مچی زنانه Valar F1192 محصولی شیک و زیبا است که می توانید در مهمانی ها و هر روز از آن استفاده کنید. این ساعت دارای بدنه ای فلزی و صفحه گرد است که با جواهرات زیبا تزئین شده است.
رنگ نقره ای صورت و بدنه این ساعت باعث شده تا به راحتی با هر لباسی هماهنگ شود این ساعت دارای قفل تاشو و محافظ می باشد صفحه این ساعت دارای سه عقربه دیگر به شکل نگین است
تقویت
قیمت مناسب
طراحی زیبا
ضعف
کیفیت متوسط
ساعت مچی زنانه Carlo Progi مدل SL2021-3
ساعت مچی زنانه Carlo Progi مدل SL2021-3
جنس بند: فلز
رنگ بند: نقره ای
رنگ صفحه: سفید
قیمت دیجیتال را ببینید
یکی دیگر از ساعت‌های شیک موجود در بازار که می‌توانید برای لباس‌های غیررسمی و مهمانی خریداری کنید، ساعت زنانه Carlo Progi SL-2021 است. بدنه این محصول و پایه آن فلزی است، دارای صفحه نمایش مربع و پایه ساده می باشد. اندازه این ساعت عالی است و ظاهر شیک و ظریف آن کمک می کند تا استایل شما را به شکلی جذاب تر نشان دهید.
استحکام - قدرت
طراحی زیبا
قیمت مناسب
کیفیت خوب
ساعت گلف زنانه L0110-1
ساعت گلف زنانه L0110-1
جنس بند: فلز
رنگ بند: نقره ای و رزگلد
رنگ برگ: آبی تیره
قیمت را در دیجی کالا ببینید
اگر به دنبال خرید ساعتی غیر از نقره ای، مشکی یا سفید هستید، ساعت مچی زنانه گلف L0110-1 محصول مناسب شماست. بند این ساعت از فلز ساخته شده و صفحه ای گرد دارد.
رنگ دستگاه نقره ای و رزگلد می باشد. و رنگ صفحه نمایش آبی سرمه ای است می توانید این ساعت را برای استفاده روزانه یا مهمانی خریداری کنید. ظاهر مدرن این ساعت برای مجالس رسمی و اداری مناسب است.
نقاط قوت
طرح و رنگ زیبا
قیمت مناسب
ساعت مچی زنانه KMS مدل K 910 - RZ-ME
ساعت مچی زنانه KMS مدل K 910 - RZ-ME
جنس بند: فلز
رنگ انگشتر: رزگلد
رنگ پانتالا: مشکی
قیمت را در دیجی کالا چک کنید
ساعت مچی زنانه KMS مدل K 910-RZ-ME محصولی خوش طرح و رنگارنگ است که می توانید در مجالس اداری و غیر رسمی، روزانه، مهمانی ها و ورزشی از آن استفاده کنید. بدنه این محصول فلزی و رنگ آن طلایی است. این ساعت دارای صفحه مشکی است. بدنه این ساعت از فولاد ضد حساسیت ساخته شده و دارای بسته شدن مغناطیسی می باشد.
قدرت
قیمت مناسب
طراحی زیبا
طرف های ضعیف
کیفیت متوسط
ساعت مچی زنانه Larose مدل LC-A300-Rosa
ساعت زنانه لاروس LC-A300-Pink
جنس تسمه: رزین
رنگ باند: صورتی
رنگ صفحه: صورتی
قیمت دیجی کالا را ببینید
ساعت زنانه لاروس LC-A300-Pink محصولی بسیار زیبا برای افرادی است که مدل های اسپرت با رنگ های شاد را دوست دارند. این ساعت دارای حرکت کوارتز ژاپنی و طراحی مینیمال است که آن را برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب می کند.
این ساعت ضد آب است و می توان آن را هنگام دوش گرفتن، شنا و ... استفاده کرد. بند این ساعت از رزین ساخته شده و رنگ آن صورتی است. انواع قلاب نیز دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.